Thursday, 25 October 2012

Thu 25/10/12 - Ward-day #3

Jalat on kyllä niin kipeät, että ei paljoa naurata. Tänään seurasin vuoroin ohjaajaani ja vuoroin yhtä sairaanhoitajaopiskelijaa, joten opin aika paljon kaikenlaista. Olen edelleen shokissa siitä, miten täällä säilytetään luottamuksellista tietoa. Niin ja täällä kuljetetaan potilaita sängyillä miten päin vain. Tuntui jotenkin todella kummalliselta vetää potilaan sänkyä niin, että hänellä oli jalat edellä. Suomessa ainoastaan vainajat kuljetetaan jalat edellä, se on traditio.

Huomenna Lontooseen, joten nyt pitäisi pakata...

~*~*~*~

My feet are so painful I can't even laugh. I followed my mentor and another student nurse so I managed to learn quite a lot about everything. I'm still shocked at how they store confidential information here. Oh and they don't which way the bed is when they move the patient around the hospital. It felt very weird pulling a bed with the patient's feet facing forward. In Finland only the dead are moved feet first, it a tradition.

London tomorrow so I probably should be packing now...

No comments:

Post a Comment