Saturday, 13 October 2012

Fri 12/10/12 - Last day of 1st placement

Ensimmäinen kuukausi ja harjoittelu takanapäin.

Tänään oli oikein mukava (viimeinen) päivä kouluterveydenhuollon harjoittelussa. Jälleen aamupäivä rokotusten parissa ja iltapäivä toimistolla. Sain oikein positiiviset arvostelut. Saa nähdä, joudunko kuitenkin tekemään osan harjoittelussa Suomessa uudelleen, koska täällä en saanut tehdä paljon mitään siitäkään vähästä, mitä täällä kouluhoitajat tekee. Hanna ja Susanna saivat vähintäänkin omituiset arvostelut.

Susanna on vuorostaan flunssassa. Merthyriin päästyäni lähdin Hannan kanssa kävelemään Cyfarthfa Retail Parkiin syömään McDonald'siin. ja hakemaan mulle uutta liittymää. Jonotimme lähes kolme varttia, että sain sen numeron. Itse ostokseen kului noin kolme minuuttia. Mutta nyt on numero, jonka pitäisi olla toimiva ja voimassa vaihdon loppuun asti. Vielä kun saisi sen toimimaan. Yritän aamulla laittaa sen voimaan. Numeroni on +44 (0) 74 5077 5859.

Illalla otimme rennosti ja katselimme vanhoja valokuvia.

~*~*~*~

First month and placement are now done.

Today was very nice and my last day at the school nursing placement. Morning was spent giving vaccinations and the afternoon sitting at the office. I got very positive feedback. I'll have to see whether I have to do some of the practical training again in Finland since here I wasn't really allowed to do much of the few things that they actually did here. Hanna and Susanna got weird feedbacks, to say the least.

It's Susanna's turn to be ill with the cold. Once in Merthyr Hanna and I walked down to Cyfarthfa Retail Park to eat at the McD's and to get me a new tariff. We queued at least 45 minutes for the new number. The actualy purchase took me about 3 minutes. But now I have a number that's valid until the end of my exchange. I still need to get it to work. I'll try to fix it in the morning. My number is +44 (0) 74 5077 5859.

In the evening we just chilled and looked at old photos.


No comments:

Post a Comment