Tänään taas satoi. Sähkökatkoksia on alituiseen ja tukkee pitää edelleen meteliä öisin. Pakkaaminen sujuu pikkuhiljaa ja kotiin pitäisi lähteä sunnuntaina. Saatan jäädä tänne... tai Bangkokiin Somin luo... Ei sitä tiedä. Liian jännittävää nähdä Som taas kolmen vuoden jälkeen - ja ehkä myös Ming!!!
Katsottiin Elinan kanssa Driving Lessons -elokuva. Se oli todella, todella, todella omituinen ja sekava. Edes Rupert Grintin säälittävä olemus ei riittänyt saamaan mitään sympatiapisteitä.
It rained today again. Power cuts occur perpetually and tokay is still making noises during the nights. Packing is going slowly but surely ("..slowly but surely, it's SHOW TIME!" Sorry, but I just had to do that.) and I should be leaving home on Sunday. I might stay here... or in Bangkok with Som... You never know. Too excited to see Som after three years - and maybe Ming too!!!
Elina and I watched Driving Lessons -movie. It was really, really, really weird and confusing. Not even Rupert Grint's pathetic essence could raise any sympathy in me.
