Thursday, 10 April 2008

Thailand - day 71 (MHS)

Tästä päivästä ei ole paljon raportoitavaa. Oli pää kauhean kipeä, joten ihme, että selvisin päivästä hengissä. Teimme Katriinan kanssa kaasuhellan ääressä lasagnea aamulla ja mittari näytti jo silloin +30*C. Luulin tosiaan, että kuolen.
Alaluokassa oli "kinkaa"-lisko ja se tosiaan liikkui kinkaten tai hieman hypellen. Juoksi kerran mua päin ja hyppäsin kiljaisten tuolille. Tyhmää..
Kiitokset kaikille, jotka ovat muistaneet minua täällä! Olette ihania! On ikävä teitä.

There’s not much to report on today. I had a terrible head ache so it’s a miracle I survived the day. I made lasagna with Katriina by the gas stove in the morning and the thermometer already said +30*C. I really thought I was going die.
There was a "kin kaa" lizard in the lower classroom and it moved around hopping a little. It once ran towards me and I jumped on the chair screaming. Stupid...
Thank you for all of you who’ve remembered me here! You guys are lovely! I miss you.

No comments:

Post a Comment