Monday, 7 April 2008

Thailand - day 68 (MHS)

Taas Mae Hong Sonissa ja normaali arki jatkuu – matematiikkaa ja Internettiä. Pidän nyt omat tuntini huoneessani, sillä yläluokassa ei ole tarpeeksi tilaa opetuksen mukavuuden kannalta ja alaluokassa ei ole ilmastointia. Rosita ja Katriina huomasivat huoneessani Prisman muovipussin ja Aqualan L:n rasvatuubin. Niissä riitti ihmettelemistä. Harmi vain, etten saanut ilmeitä valokuvattua.
Torakat vaikuttivat iloisilta nähdessään minua taas. Yksi valtaisa hiipi hiljoksiin minun ja Elinan luo. Ei varmaan halunnut häiritä keskusteluamme. Taisi molemmilla olla herkällä tuulella, sillä julmasti viskasimme sen ulos ja talloimme nurmikkoon. Oppiipahan hiippailemaan naisten selän taakse.
Kuulokkeet ei toimi. En tiedä, missä on vika: Ei ainakaan ole kuulokkeissa, eikä riittänyt uudelleenasennus. Tietokone vain ilmoittaa: ”Tämä laite ei kynene käynnistymään (koodi 10)”. Jos joku tietää jotain, niin kertokaa ihmeessä. Tarvitsen Skypeni!

Back in Mae Hong Son and the normal routines continue – maths and Internet. I have my own lessons in my room for there’s not enough space for a pleasant lesson in the upper classroom and there’s no air/con in the lower classroom. Rosita and Katriina found my Prisma plastic bag and Aqualan L lotion tube. These Finnish object had lots of curious looks. Such a shame I didn’t manage to photograph their expression.
The cockroaches seemed happy to see me again. One huge one sneaked quietly to me and Elina. It obviously didn’t want to interrupt our conversation. I guess we were both feeling sensitive since we cruelly threw it outside and squashed it in the grass. That should teach him to sneak behind women’s back.
My headset’s not working. I don’t know what the problem is: It’s not the headset and reinstallation didn’t help either. The computer just says: “This device cannot start (code 10)”. If someone knows something, please tell me. I need my Skype!

No comments:

Post a Comment