Tuesday, 15 April 2008

Thailand - day 76 (MHS)

Aamu alkoi viileänä klo 5:27. Heräsin, sillä minua palelsi niin. Ulkona taisi olla varmaan vain +25 astetta. Ihanaa! Usvaista kyllä näyttää olevan. Vuorilla näkyi eilen jälleen paloja, oransseina mustaa taustaansa vasten.
Hmm... Ei kai tänään mitään muuta ihmeellisempää paitsi, että oli Songkranin viimeinen virallinen päivä. Suomeenkin on saatava Songkran! Tai no, ehkä se ei sittenkään Suomen kesähelteillä olisi kovinkaan terveellistä. Ajatus kulkee järkeä nopeammin, minkä Katriinakin sai kokea kemian tunnilla. Märillä vaatteilla on ihanan viileää...
Oppilaskodilla oli säpinää, kun maastopalo oli sytyttää talonmiehen talon tuleen. Onneksi tuli saatiin pysäytettyä.

The morning began chilly at 5:27am. I woke up for I was so cold. There was probably only +25 degrees outside! Lovely! It seems to be hazy though. There we fires on the mountains yesterday again, orange against their black background.
Hmm... I don't thing anything else exciting happened today except that it's Songkran's last official day. We have to have Songkran in Finland! Well ok, it probably wouldn't be such a healthy idea with the temperatures we have there even during summer. My thoughts are racing faster than my mind can function which Katriina got to experience during chemistry. Wet clothes are so nice and cool...
There was a stir here at the hostels when a wildfire was about to burn down the janitor's house. Luckily the fire was stopped.

Märkänä ja talkissa kaupunkireissun jäljiltä. Ei ehkä kaikista viehättävin valokuva. Paljon nätimmäksi minua ei kyllä saa.. Kestäkää se!
Wet and in talc after a visit to town. Maybe not the most attractive photo. Can't get any prettier with me in it though.. Deal with it!


Kuten eräs lastenlaulu sanoo: "Mutta kaikkein mieluimmin olen, mikä olen, sillä Jumala on minut luonut. Kaikkein mieluiten olen juuri minä, sillä Jumala on minut luonut." (Rakastan tätä laulua!)
Like one children's song puts it: "But most preferably I am what I am for God has created me. Most preferably I am exactly me for God has created me." (I loves this song! Free translation.)

No comments:

Post a Comment