Saturday, 12 April 2008

Thailand - day 73 (MHS)

Songkran on viimein täällä!! / Songkran is finally here!!
Tänään on sitten vuorostaan kurkku kipeänä, muuten ei kai enää kuumetta. Sairastan viikon ajan ja poden aina seitsemänosan taudista kerrallaan. Huomenna varmaan yskittää.
Songkran, thaimaalainen uusivuosi, alkaa virallisesti vasta huomenna, mutta tänään alkoi kaupungissa jo juhlinta eli veden heittely ihmisiä päin. Kännykkä vaihtoi solutunnisteen tekstiä. Kännykkä ja kamera olivat muuten muovipussissa käsilaukun sisällä, kun menimme kaupunkiin. En ole siis ihan tyhmä.
Laitoin paljon uusia kuvia sinne tänne vanhoihin viesteihini. Siihen meni ikuisuus, joten kaivakaa ne esiin!

Today was turn for my throat to be sore, otherwise no fever I think. I'll be sick for a week and suffer one seventh of the disease at a time. Tomorrow I'm probably coughing.
Songkran, Thai New Year, starts officially only tomorrow but they already began the festivities in town today and started throwing water on people. The cell phone changed the message of its cell info. The cell phone and camera were in a plastic bag inside my purse when we went to town by the way. So I'm not a complete idiot.
I put a lot of new photos here everywhere on my old posts. It took me forever so dig them up!

Tällaista hauskaa täällä. / This kind of fun here.

Menimme siis pieneen ravintolaan syömään...
So we went to have supper at a little restaurant...


...ja siitä tulikin kynttiläillallinen. Sähkökatkot...
...and it turned into a candle light supper. Power cuts...

No comments:

Post a Comment