Sunday, 20 April 2008

Thailand - day 81 (MHS)

Heräsin aamulla ja melkein heti lähdettiin brunssille Salweeniin. Siitä sitten ajettiin Tara-hotellille. Ensimmäinen päivä Mae Hong Sonissa, kun pystyi uhraamaan koko päivän altaalla. Se oli sen arvoista! Banaanipirtelöä, hyvä kirja, aurinkoa, puhdas allas ja varsin lämmin sää. Oi ihanuutta!
Muuta ei sitten päivään paljon mahtunut. Kävimme syömässä pähkinäkanaa Crossroadsissa paluumatkalla hotellilta ja sitten katsottiin Ihanneaviomies kotona. Nyt olen netissä. Toivotaan, että tänään ei enää olisi uusia sähkökatkoksia.

I woke up in the morning and we left almost immediately to Salween for brunch. From there we drove to Tara hotel. First whole day in Mae Hong Son which we could spend lying by the pool. It was worth it! Banana shake, good book, sun, clean pool and rather warm weather. Just lovely!
Otherwise I've done pretty much nothing today. We went to eat chicken with cashew nuts at Crossroads on the way back from the hotel and then we watched An Ideal Husband at home. Now I'm on the Internet. Let's hope there won't be any more power cuts today.
Kattokaa, punainen faranki!! / Look, a red farang!!
((Myönnän, Jenni, tässä vaiheessa keskittymiseni kirjaan oli surkeaa.

I admit, Jenni, at this point my concentration on the book was bad.))