ILOISTA PÄÄSIÄISMAANANTAITA! / GREAT EASTER MONDAY!
Että kun tekee mieli mämmiä tällä hetkellä! Äidin on ollut parempi muistaa säästää mulle vähän ensi kuun loppua varten. Olen lähdössä kotiin jo ensi kuun lopussa. En voi uskoa. Harmittaa, kun en lentänyt Malesiaan katsomaan F1-kisaa sunnuntaina. Timo mainitsi asiasta, mutta mun olisi pitänyt innostua enemmän. Onneksi Kimi sentään voitti. Lisäksi McLaren-kuljettajat Kovalainen ja Hamilton sijoittuvat paremmin kuin Heidfeld ja Alonso – jälkimmäisten aika-ajojen jälkeinen valitus ei siis ollut aiheellinen. Vaikka Kovalainen olisi kyllä voinut tulla toiseksi...
Elina tuli takaisin tänään, joten elämä on palaamassa normaaliin rytmiin ja huomenna alkaa taas koulu. Elinalle oli lentokentällä sanottu, että kuuntelee ilmoituksia, sillä aiempi Mae Hong Sonin kone oli lähtenyt 4 tuntia myöhässä. Täällä on nyt kuivalla kaudella niin paljon savua ilmassa, että lentäjät ei näe laskeutua. Toivotaan, että ilma selkenee ja minun torstain kone lentää.
Sekoitin kyllä unirytmini viime yönä/tänä aamuna melko hyvin. Kiitos vain kaikille teille, jotka teitte sen mahdolliseksi!
Oh, how I miss malted Easter pudding at the moment! Mom better had remembered to save some for me for the end of next month. I’m already going home in the end of next month. Can’t believe it. I’m sad I didn’t fly to Malesia on Sunday to watch the F1 race. Timo mentioned it but I should’ve gotten more excited. Well at least Kimi won. And the McLaren drivers, Kovalainen and Hamilton did better than Heidfeld and Alonso – so the complaint and punishment after the qualification had no significance. Though Kovalainen could’ve been second…
Elina came back today so the life’s getting back to normal and the school starts tomorrow again. They’d told her at the airport to listen to the announcements since one earlier plane to Mae Hong Son had left 4 hours late. During the dry season here there’s so much smoke in the air that the pilots don’t see where to land. Let’s hope the air gets clearer and that they won’t cancel my flight on Thursday.
I messed up my sleeping rhythm last night/this morning pretty properly. Thanks for all of you who made it possible!
No comments:
Post a Comment