Tänään on ollut ihan peruspäivä. Tosin kyllä satoi ja ukkosti iltapäivällä, joten sähköt ja nettiyhteys katkesivat, jälkimmäinen koko illaksi, mutta lämpötila ainakin laski melko siedettäviin rajoihin. Käytiin kaupungissa nopeasti Thai Airwaysin toimistolla ja ostin lentoliput Chiang Maihin ensi viikon viikonlopulle. Täytyy siellä maahanmuttovirastossa käydä uusimassa viisumi viimeistä kuukautta varten.
Sain myös tänään nauttia Janen jalkahoitolan naamahieronnasta ja vieläpä ihan kotikäyntinä. Makasin omalla sängylläni ja 11 bahtia tunnin hoidosta. Itse hieronta oli 15 bahtia, mutta ostin bahtilla alennuskupongin ja siten sain 5 euroa halvemmalla. Alennuskuponkia voi käyttää 6 kertaa ja joka kerralla saa 5 bahtin alennuksen. Kätevää... Olo oli sen jälkeen niin raukea, että nukahdin niin sikeään, rauhaisaan uneen. En varmaan ole koko Thaimaassa oloni aikana nukkunut niin hyvin – tai edes pitkään aikaan Suomessa.
It's been a regular day. Though it rained and I heard thunder as well in the afternoon so there were power cuts and the internet went down for the whole evening, but at least the temperature has gotten to bearable degrees. We went to town and Thai Airways’ office quickly and I bought my tickets to Chiang Mai for next week’s weekend. I have to renew my visa for the last month at the immigration office there.
I also got to enjoy Jane’s foot parlour’s facial massage and it was a home visit to say the least. Lying on my own bed, 11 baht for the one-hour treatment. The actual massage was 15 baht but I bought a discount coupon for 1 baht and so I got 5 baht off. The discount coupon can be used 6 times and each time I receive 5 baht discount. Handy… I was feeling so languid afterwards and I fell into a deep, relaxing sleep. I don’t think I’ve slept that well during my whole stay here in
Jälleen koti-Suomessa. Blogin päivittyminen siis toistaiseksi taas rauhoittuu huomattavasti. <> Back home in Finland. Therefore updating the blog gets quite random again.
Tuesday, 18 March 2008
Thailand - day 48 (MHS)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment