Thursday, 13 December 2012

Thu 13/12/12 - London-Finland

Aamulla hieman shoppailua vielä Camdenin torilla. Tänään lähtee kone kohti Helsinkiä klo 18:40 Lontoon aikaa. Perillä pitäisi olla klo 23:30 Suomen aikaa. En malta odottaa, että saan raahata matkalaukkuni Wimbledonista lentokentälle... Mutta pakko mikä pakko! Toivottavasti matka lentokentältä kotiin sujuu hyvin. Mulla ei nimittäin ole puhelinta, jos jokin menee pieleen - paluu 90-luvulle, en tiedä miten selviän!

~*~*~*~

In the morning some shopping at Camden market. Today the plane leaves towards Helsinki at 6:40 pm London time. It should land at 11:30 pm Finnish time. I can't wait to start dragging my suitcases from Wimbledon to the Gatwick airport... But there's nothing I can do about it! I hope the trip from the Helsinki-Vantaa airport to home goes well. I won't have a phone if something goes wrong - back to the 90's, I don't know how I'll manage!
Tällä asenteella päivään: "Eteenpäin!" sanoi mummo lumessa.
This is the attitude for today: "Onwards!" said the grandma in the snow.

2 comments:

  1. ei menny sitten ihan suunnitelmien mukaan =D

    ReplyDelete
  2. No ei ihan, onneksi pääsin kuitenkin lopulta kotiin. :D

    ReplyDelete