Saturday, 9 January 2010

9 January 2010

Vau, 2010. Tai kymmenen yli kahdeksan, kuten jotkut sanovat... Toivottavasti vuosi on alkanut kaikilla hyvin. Lopetin juuri Team America: Maailman poliisi -elokuvan katsomisen ja ajattelin kirjoittaa pari riviä. Se elokuva on niin outo! Vatsalihaksiin sattuu kaikesta nauramisesta.

Jotenkas, olen siis terveydenhoitajakoulussa tällä hetkellä. Tarkoitus olisi valmistua 3,5 vuoden päästä. En ole ihan 100% varma, että tämä on alani, mutta aion opiskella loppuun asti. Se on joka tapauksessa hyödyllinen homma, eikö?

Epätoivoinen tarve matkustaa, ihan minne vaan, on vallannut minut perusteellisesti. Katselen lentoja Iso-Britanniaan ja säästän rahaa Etelä-Afrikkaan. Mahdollisesti molemmat haaveet toteutuvat 12 kuukauden sisällä, mikä tuntuu ikuisuudelta tällä hetkellä.

Olen viime aikoina listannut ihmisiä, joita ikävöin ja joita haluaisin nähdä. En vain ihmisiä ulkomailta, mutta myös Suomesta. On outoa, kuinka joskus on "niiiin vaikeaa" nähdä edes suomalaisia kavereitani kasvotusten. Myönnän, että sitä kutsutaan laiskuudeksi, mutta ei toinenkaan osapuoli ole yrittänyt tulla katsomaan minua (olet AINA tervetullut!). Mutta ei se mitään, annan anteeksi. :) En kuitenkaan aio julkaista listaani, sillä se ei ole lähellekään vielä valmis.

Veljeni ja hänen kaverinsa alkavat tuossa juuri pelaamaan PES 2010, jalkapallopeliä. Siirryn varmaan seuraamaan sitä tuohon nojatuoliin. Kellokin on jo yli 2 aamulla, joten pitäisi varmaan lähteä kotiin. Se on jo reilusti yli nukkumaanmenoaikani... ainakin kahden tunnin päästä se on... ehkä neljän...

Joka tapauksessa, upeaa vuoden alkua kaikille!

~~

Wow, 2010. Or ten past eight, as some say... Hopefully the year has started well for you all. I just finished watching "Team America: World Police" and thought to drop a line. That movie is so freaky and weird. Oh, my abs hurt for the laughing.

So I'm in a nursing school at the moment. Should graduate in 3,5 years. Not 100% sure this is my field but I'll finish it. It's going to be useful anyhow, right?

The desperate need to travel somewhere, anywhere has bit me hard and deep. I'm looking for flights to UK and saving money for SA. Maybe both of those dreams will come true within 12 months, which feels like forever at the moment.

I've been listing people who I'm missing and who I'd want to see. Not just people overseas but also here in Finland. It's odd how it's sometimes "sooo haaard" to catch up (face to face) even with my Finnish friends. I admit, it's called being lazy but the other party has done nothing to come and see me either (you are ALWAYS welcome!). But it's alright, I forgive you. :) Well I'm not going to publish the list since it's nowhere near ready.

My brother and his friend are starting with PES 2010 soccer game. I'm probably moving to watch the match in the armchair. It's already 2am so I probably should leave for home as well. It's way past my bed-time... in two hours at least it is... maybe four...

Anyways, great beginning of the year to everyone!